מהם אביזרי מין vitos?

אביזרי מין vitos

VITOS אביזרי מין הם מכשירים המשמשים להעצמת ההנאה שבמין. הם כוללים ויברטורים, דילדו, סטרוקרים ופריטים אחרים שעשויים לשמש לחדירה. הם יכולים לשמש לבד או עם שותף אינטימי. אולי שמעתם סיפורי אימה על צעצועי מין אבל אלה בעיקר מיתוסים. יש שוק מתפתח של צעצועי מין בטוחים ומהנים לשימוש.

ניתן להשתמש בהם לבד או עם בן זוג, והם מגיעים במגוון צורות וגדלים. חלק מצעצועי המין מיועדים במיוחד לגברים, בעוד שאחרים מיוצרים לנשים, אך ישנם גם צעצועים שיכולים לשמש את המגדר (או שניהם).

vitos אביזרי מין מגיעים בצורות רבות ושונות-מוויברטורים ודילדו, ועד טבעות זין ומעסי ערמונית-וכל אחד מהם מספק תחושה ייחודית משלו כאשר הוא מוחדר לנרתיק או לפי הטבעת במהלך קיום יחסי מין. תחושות אלה עשויות לכלול רטט או לחץ על אזורים רגישים בתוך הגוף שלך כגון הדגדגן שלך או נקודת הג ' י; חלקם אפילו לספק יניקה אשר מגרה את זרימת הדם לתוך אזורים אלה מה שהופך אותם להתנפח מעט תוך הגברת הרגישות באותו זמן!

ויברטורים, דילדו ומלטפים הם כולם צעצועי מין שניתן להשתמש בהם לחדירה. ויברטורים משמשים בדרך כלל לגירוי הדגדגן ומגיעים במגוון צורות וגדלים בהתאם להעדפותיך. דילדו מיועדים לחדירה וגינלית וניתן להשתמש בהם על ידי כל אחד מהשותפים במהלך יחסי מין או אוננות (או שניהם). סטרוקרים דומים לוויברטורים אך נוטים להיות פחות חזקים מכיוון שהם נועדו לדמות מין אוראלי במקום להיות מוחדרים לנרתיק או לפי הטבעת. קטגוריות צעצועי מין פופולריות אחרות כוללות חרוזים אנאליים (שהיו קיימים מאז ימי קדם), טבעות זין (שנלבשות סביב בסיס הפין) וכדורי בן ווה (כדורים קטנים שהוכנסו לנרתיק).

הם יכולים לשמש לבד או עם שותף אינטימי.

ניתן להשתמש בvitos אביזרי מין לבד או עם בן זוג אינטימי, והם מגיעים במגוון צורות וגדלים. אתה יכול להשתמש בהם במהלך יחסי מין או מחוץ למין (למשל, בחדר האמבטיה). צעצועי מין יכולים לשמש גם על ידי כל זהות מגדרית או נטייה מינית.

הם גם לא רק לאוננות סולו; ישנן דרכים רבות לזוגות לשלב את הפריטים האלה בשגרת האהבה שלהם!

אולי שמעתם סיפורי אימה על צעצועי מין, אבל אלה בעיקר מיתוסים. vitos אביזרי מין בטוחים והם לא יכניסו אותך לצרות עם בן / בת הזוג שלך. הם לא שער לפעילויות אחרות והם גם לא יגרמו לך להתמכר אליהם.

אם אתה חושב להשיג צעצוע מין במתנה למישהו אחר או סתם רוצה כזה בעצמך, אלה חמשת המיתוסים המובילים שצריכים להפריך:

יש שוק מתפתח של צעצועי מין בטוחים ומהנים לשימוש. צעצועי מין יכולים לשמש למשחק סולו או שותף, והם מגיעים בכל הצורות, הגדלים, הצבעים והחומרים. אתה יכול למצוא צעצוע שמתאים לצרכים שלך בדיוק!

מה נמצא בvitos אביזרי מין?

ישנם סוגים רבים ושונים של vitos אביזרי מין . חלקם כוללים:

ויברטורים: אלה מכשירים המופעלים באמצעות סוללה הרוטטים בעת הפעלתם. הם מגיעים בצורות ובגדלים רבים ושונים-חלקם רוטטים במהירויות שונות בעוד שאחרים רוטטים בכל שטח הפנים שלהם (למשל, לאורך צד אחד של הפיר). אם אתה מעוניין להתנסות עם רטט אבל רוצה משהו דיסקרטי יותר מאשר דילדו גדול או תקע התחת (או אולי אפילו שניהם), אז זה יכול להיות ממש בסמטה שלך!

דילדואים: מכשירים חדירים אלה מגיעים בזנים רבים, החל מפינים בעלי מראה ריאליסטי העשויים מסיליקון או גומי; דגמים כפולים שבהם לשני הקצוות יש פירים הניתנים להחדרה; אפשרויות זוהרות בחושך שמוסיפות קצת תבלין לדברים…אתה שם את זה!

האם vitos אביזרי מין יכולים לתבל את חיי האהבה שלך?

vitos אביזרי מין הם דרך מצוינת לתבל את חיי האהבה שלך. ניתן להשתמש בהם לבד או עם בן זוג אינטימי, והם בטוחים ומהנים לשימוש.

בנוסף למגוון הגדול של ויברטורים ודילדו מסורתיים, קיים שוק מתפתח של צעצועי מין בטוחים ומהנים לשימוש.

מסקנה

צעצועי מין הם דרך מצוינת לתבל את חיי האהבה שלך. הם בטוחים ומהנים לשימוש, והם יכולים לעזור לך לחקור דברים חדשים במיטה עם בן / בת הזוג שלך. השוק מתפתח ולכן ישנם סוגים רבים ושונים של צעצועי מין הזמינים כיום. אתה לא צריך להרגיש ביישן לקנות אחד אם אתה רוצה אותו; רק וודא שהוא עשוי מחומרים בטוחים לגוף כמו סיליקון או גומי לטקס.