שעון חכם אנדרואיד לילדים

שעונים חכמים הפכו פופולריים בקרב מבוגרים, אך הם גם כלי נהדר למעקב אחר ילדיכם כשהם משחקים או מבצעים סידורים. אם אתה מחפש שעון חכם לילדים, שקול את התכונות הבאות:

השעון החכם הטוב ביותר לילדים הוא שעון בטוח, מאובטח וקל לשימוש

בטיחות: שעון חכם טוב צריך להיות בעל תכונות שישמרו על ילדכם מפני נזק. זה צריך להיות גם כפתור סוס למקרה שמשהו יקרה.

אבטחה: הדבר החשוב ביותר בשעון חכם הוא אבטחה מכיוון שהוא יכול להוות יעד להאקרים או גנבים שאולי ירצו לגנוב את המידע האישי של ילדכם או את הנתונים המאוחסנים במכשיר. אם אתה רוצה להגן על עצמך, כמו גם על הילד שלך, אז אתה צריך לקנות מכשיר עם טכנולוגיית הצפנה של 128 סיביות, כך שאין שום דרך שמישהו אחר יכול להיכנס לטלפון שלהם בלי לדעת את הקוד הסודי (מספר זיהוי אישי).

קל לשימוש: ילדים הם תמיד סקרן על דברים חדשים ולכן הם עשויים לנסות באמצעות שלהם חדש גאדג ' ט בלי לדעת איך הכל עובד בפעם הראשונה סביב! לכן חשוב לוודא שכל ההוראות ברורות מספיק כדי שילדים לא יתסכלו בניסיון להבין כיצד להפעיל את הגאדג ' ט החדש הזה בעצמם!

שעונים חכמים לילדים יאפשרו לך לעקוב אחר ילדיך בכל עת

אם אתם מחפשים לעקוב אחר ילדכם בזמן שהם בחוץ בפומבי, שעון חכם לילדים הוא אופציה מצוינת. התקנים אלה יאפשרו לך לעקוב אחר המיקום שלהם, רמת הפעילות ואפילו להתקשר אליהם אם יש מצב חירום. אם הילד שלך נעלם או הסתבך בצרות אז שעונים אלה ישלחו התראות ישירות לטלפון שלך, כך שאתה יכול לקבל הודעה בהקדם האפשרי.

שעון חכם לילדים טוב צריך להיות קל לשימוש, עם היכולת לבצע ולקבל שיחות וטקסטים.

השעון החכם הטוב ביותר לילדים צריך להיות קל לשימוש, עם יכולת לבצע ולקבל שיחות וטקסטים. בדרך זו ילדכם יכול להישאר מחובר אליכם בכל עת ולא תצטרכו לדאוג שהם ילכו לאיבוד או ייפגעו.

חשוב גם שלמכשיר יהיו חיי סוללה טובים כדי שלא ייגמר לו המיץ באמצע שיחה או הודעת טקסט חשובה. כמה שעונים יש סוללות נטענות, אבל אחרים דורשים סוללות חדשות כל כמה חודשים אשר יכול לעלות כסף לאורך זמן אם אתה לא זהיר לגבי כמה פעמים הם משמשים את הילדים שלך!

תכונה נוספת שכדאי לבדוק היא עמידות במים; ילדים רבים ידועים בכך שהם מתלכלכים (או אפילו רטובים!) תוך כדי משחק בחוץ כך שיש אפשרות שיכולה לעמוד בתנאים אלה יחסוך גם זמן בילה לנקות אחריהם, כמו גם כסף בילה החלפת מכשירים פגומים!

תזדקק לשעון עם יכולות GPS כדי שתוכל לעקוב אחר מיקום ילדך בזמן אמת.

כפי שאתה יכול לדמיין, שעון חכם לילדים חייב להיות בעל יכולות GPS. זה יאפשר לך לעקוב אחר המיקום של הילד שלך בזמן אמת ולפקח על רמות הפעילות שלהם. אם הם יוצאים מחוץ לרדיוס מסוים, תישלח אליך התראה כדי שתדע היכן הם נמצאים בכל עת.

בנוסף לכך שזו תכונת בטיחות מצוינת, זה גם שימושי אם יש אי פעם מצב חירום וילדך זקוק לעזרה במציאת הדרך חזרה הביתה או יציאה ממצב לא בטוח במהירות (כמו ללכת לאיבוד).

זה גם עוזר אם לשעון יש תכונות אחרות כמו מעקב אחר מיקום באמצעות מפות גוגל, גידור גיאוגרפי ומעקב אחר פעילות וכן ניטור שינה.

אם אתם מחפשים שעון חכם לילדים, זה גם עוזר אם לשעון יש תכונות אחרות כמו מעקב אחר מיקום באמצעות מפות גוגל, גדר גיאוגרפית ומעקב אחר פעילויות כמו גם ניטור שינה.

שעונים חכמים יכולים להיות כלי נהדר למעקב אחר ילדים כשהם משחקים או מבצעים שליחויות!

ישנן דרכים רבות להשתמש בשעונים חכמים כדי לעזור להורים לשמור על בטיחות ילדיהם. ראשית, אתה יכול להשתמש בשעון החכם שלך כדי לבצע ולקבל שיחות וטקסטים מהילד שלך. אם לילד שלך יש מספר טלפון בספר הטלפונים שלהם, אז זה קל כמו עוגה להתקשר אליהם בדרכים. שנית, שימוש באפליקציות מעקב של GPS כמו לייף360 (שהיא בחינם), מאפשר להורים שהתקינו את האפליקציה בסמארטפונים שלהם כמו גם בטלפונים של ילדם יוכלו לראות היכן כל אחד מבני המשפחה נמצא בכל זמן נתון-ואפילו כמה מהר הם הולכים! שלישית: דפוסי שינה! אם אתה רוצה תובנה כמה טוב נח הילדים שלך היו אתמול בלילה לפני בית הספר מחר בבוקר ואז פשוט לשאול אותם באיזו שעה הם הלכו לישון אתמול בלילה לאחר שואל את עצמך "כמה זמן זה לוקח לי?"התשובה עשויה להפתיע גם את עצמך וגם את אחרים בסביבה כי לפעמים אנחנו שוכחים כמה זמן לוקח לנו עד שמישהו מזכיר לנו."

כפי שאתה יכול לראות, ישנם יתרונות רבים שיש שעון חכם לילדך. זה יכול לעזור לעקוב אחריהם בכל עת ויש לו תכונות אחרות כמו מעקב אחר מיקום באמצעות מפות גוגל, גידור גיאוגרפי ומעקב אחר פעילויות כמו גם ניטור שינה. משמעות הדבר היא שאם הילד שלך הולך לאיבוד או נפגע אז תוכל למצוא אותם במהירות!

פרטים נוספים בלינק המצורף: שעון אנדרואיד חכם לילדים "mewatch"