איך בכלל מתכננים טיול לטוסקנה?

טוסקנה היא ארץ של עיירות שובות לב בראש גבעות, כרמים שופעים ומטעי זיתים, כמו גם בתי חווה מקסימים שנראים כאילו שייכים לציור הרנסנס.

האם אתה מחפש יעד בלתי נשכח באמת במהלך החופשה שלך באיטליה? טוסקנה היא היעד האידיאלי.

טיול בטוסקנה מציע היסטוריה, אמנות ותרבות שאין שני להן שלא ניתן לשכפל במקומות אחרים. ביקור חובה במהלך החופשה האיטלקית שלכם הוא פירנצה – זה חובה לראות!

מה אתה יכול לעשות?


טוסקנה מציעה שפע של מראות לעין – מהכרמים ומטעי הזיתים של קיאנטי ועד להרי האפנינים הסלעיים והים הטירני. למרות שזה יכול להיות מכריע לנסות להכניס הכל לחופשה אחת, תכנון מראש מקל על זה.

פיאצלה מיכלאנג'לו בפירנצה היא ביקור חובה למי שמחפש נוף פנורמי מדהים על העיר. הטיפוס של 250 המדרגות לפסגה יכול להיות מאתגר, אבל זה שווה את זה לשקיעה ללא הפרעה מעל מרכז האמנות הרנסנס הזה.

אם אתם חובבי שיש, המחצבות העצומות של קררה מציעות הזדמנות לראות את הפסלים האייקוניים של מיכלאנג'לו שנוצרים. בנוסף, קבל מבט מבפנים לתוך חייהם של עובדים וגלה עוד על מיצוי שיש.

אם אתם מעוניינים לנסות את כוחכם בציד כמהין, פנו לסן מיניאטו או לסן ג'ובאני ד'אסו – שני אזורי כמהין ידועים הממוקמים בצפון ובדרום טוסקנה. לא רק שזו תהיה הזדמנות מצוינת לחקור את האזור, לפגוש מקומיים ולהתמכר לכמהין טעים, אלא שתזכו גם לטעום אותם!

איפה אפשר ללון?


טוסקנה היא אזור אידילי, המתגאה בשפע של מקומות לינה נפלאים! בחר בין מלונות, צימרים או וילות נופש.

טוסקנה מציעה כמה מקומות נהדרים לשהות בהם, כמו פירנצה, פיזה ולוקה. אתה יכול גם לחקור כמה מהעיירות הקטנות יותר על ידי השכרת רכב מאחת מסוכנויות ההשכרה הרבות שלה.

אם אתה חובב אמנות, עשה את דרכך לפירנצה עבור גלריית אופיצי – אחת הגלריות המובילות לאמנות באיטליה. כאן תוכלו להתפעל מיצירות מופת שנוצרו על ידי כמה מהאמנים הגדולים בהיסטוריה כמו מיכלאנג'לו ולאונרדו דה וינצ'י.

טפסו על המגדל הנטוי של פיזה לתצפית מדהימה על העיר. אל תחמיצו את החוויה המדהימה הזו!

מלוקה תוכלו לצאת לסיור בכדור פורח לתצפית בלתי נשכחת על יופיה של טוסקנה. איזו דרך טובה יותר לבלות את החגים שלך מזו?

באילו אתרי תרבות תוכלו לבקר?


טוסקנה היא אזור באיטליה שיש לו הרבה מה להציע למחפשים חוויות תרבותיות. מעיירות בראש גבעה מימי הביניים וכרמים זהובים, לאתר המורשת העולמית של אונסק"ו ואל ד'אורסיה ומקום הולדתה של אמנות הרנסנס האיטלקית, יש כאן משהו לכולם.

לדוגמה, פירנצה ידועה בזכות מוזיאוני האמנות שלה, פלאים אדריכליים ויין אדום טעים. אם אתם חובבי אמנות, בקר בגלריה אופיצי או בגלריה דל'אקדמיה כדי להתפעל מכמה מהציורים המפורסמים ביותר של ליאונרדו דה וינצ'י ומיכלאנג'לו.

טוסקנה מציעה שפע של יופי מעבר לפיזה ופירנצה. גרוסטו, למשל, אולי לא מוכרת כמו עיירות אחרות בטוסקנה, אבל היא עמוסה באתרים היסטוריים מסקרנים ובניינים מדהימים.

טוסקנה מציעה גם את העיירה הכובשת בראש הגבעה סן ג'ימיניאנו, ביתם של מגדלים וחומות עיר רבות מימי הביניים. היעד הכובש הזה יסיע אותך אחורה בזמן.

איך אני מגיע לשם?


לא משנה מאיפה אתם מגיעים – מארצות הברית או אירופה – ניתן להגיע לטוסקנה בקלות דרך אחת הערים הגדולות שלה. עבור טיסות לטוסקנה, שני שדות התעופה הטובים ביותר לטוס אליהם הם פירנצה או פיזה, שניהם ממוקמים במרחק של כ-80 מייל זה מזה.

נסיעה לעיירות המרכזיות של טוסקנה ברכבת היא חוויה מהירה ונוחה, המתאפשרת בזכות טרניטליה – מערכת הרכבות הלאומית של איטליה שיש לה קשרים ישירים עם כל רשת הרכבות של אירופה.

נוסעי רכבת יכולים להגיע בקלות לעיירות הגדולות של טוסקנה ברכבת, כגון פירנצה, סיינה, גרוסטו, לוקה, פיזה וסן ג'ימיניאנו. רוב תחנות הרכבת בטוסקנה מספקות גם שירותי אוטובוס מקשרים שייקחו אותן לחלק מהאזורים הכפריים יותר של האזור.

אם אתם מתכננים לעשות הרבה סיורים בטוסקנה, השכרת רכב מומלצת מאוד. כך תוכלו לראות את כל הכפרים והעיירות הקטנות והמקסימות המרכיבות את האזור המדהים הזה.

לפרטים נוספים : www.selectedplaces.co.il/